MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, August 13, 2009

Belangsungkawa - Ustaz Asri (RABBANI)

  • Ku baru jer terbaca di sini.
  • Innalillahhiwainna ilai hirojiuunn...
  • Kepada Ustaz Asri (RABBANI) smg roh nya bersama dgn para salihin.

  • notakaki: Aku adalah pengejar syurga akhirat,bagiku dunia ini adalah tempat mempersiapkan segala sesuatu untuk meraih syurga akhirat;aku yakin bahawa syurga akhirat tidak akan pernah dapat aku raih kecuali aku boleh menikmati syurga dunia terlebih dahulu.Maka rumah dan keluargaku adalah syurga dunia paling indah buatku. Tempat kerja syurga dunia harianku. Tetangga, masyarakat,dan bangsa adalah syurga duniaku yang lebih luas.Ke manapun dan sampai bila-bila pun syurgaku selalu bersamaku... (ustaz asri...)

7 comments:

Siti @ nurie said...

tetiba je jadi sedih atas kehilangannyer...sbb dulu, akak dibesarkan dengan lagu2 dia masa zama kumpulan NADA MURNI....Allah lebih sayangkan dia,

Fara said...

mmg terasa sgt kehilangan...biasanya takbir raya tu merdu jer dgn suara dia kan, tp tahun ni...sesungguhnya allah sangat menyayangi nya.

teringat lg fara...baca kt blog dia. bulan puasa ni dia ajak semua orang bertadarus al-quran. tp xsangka...dia pergi terlalu cepat.

(sedih sgt...)

Ietams said...

a'ah, saya pun terperanjat..
terasa betul kehilangan nya

~ As ~ said...

baru je last month beli CD zikir2 ustaz Asri...ari2 dengar kat kereta...
sedih pl.. :-(

Fara said...

ietams...As...

jom kita sedekah kan al fatihah byk2 untuk dia. kerana perwatakan dia yg menarik...zikirnya yang sedap di dengar...smg dia bersama org2 yg beriman...
mmg terasa sungguh sedih...mcm mana la keluarga n anak2 dia kan? smg dorang tabah...

✿FITRAH ALAM KELUARGA BAHAGIA✿ said...

salam...sy pun terkejut sgt.. semoga arwah uztaz asri dicucuri rahmat ke ats nya. al-fatihah

Opie said...

sedih kan..opie pon suke sgt ngan ustaz asri nih..lagi2 kalau dgr lagu2 lama dari NADA MURNI...semoga rohnya ditempatkan di tempat org2 beriman

agak2 nye Astro ade tak buat satu channel khas "USTAZ ASRI DALAM KENANGAN"??

IKLAN