MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, June 3, 2009

mengular jap

Assalamualaikummmm.... Petang2 gini kena goreng pisang, keledek....Fuhhhh!!! sedap...hihihihi....sejak keje ni makin banyak pulak makan. Rasanya bulan depan kompom berat naik. Apa taknya...sarapan, nasi lemak...lunch nasi berlauk...pastu hentam goreng pisang la, apa la. Keje nya tak la menggunakan tenaga yang banyak pun. Mengular ke blog dgn YM je lebih. Hihihih....Kebetulan aku ni keje berkaitan akaun...nampak duit juta2 keluar masuk. Apa lagi lapar tu semakin menjadi-jadi la...kalau agak2 tekanan, makan...kalau tak tekanan pun makan....Tunggu je la bulan depan...tengok berapa angka kat timbang tu. Hahahaha...pasti mendadak!! Ok la nak caucincau ni...rindu kat Putra. Susu pun dah penuh ni...malas nak pam tadi. Tata...

4 comments:

~ As ~ said...

samalah kita...klau stress mkn, tak stress pun mkn....hak hak hak

~ As ~ said...

samalah kita...klau stress mkn, tak stress pun mkn....hak hak hak

Siti @ nurie said...

fara....siti keje nilahyg bdn makin naik..sbb kita tak perasan apa yg kita mkn...kalau kat umah, asyik mkn je kan ada yg negur...

Fara said...

As...kalau stress lg byk makan kan??

siti...betul tu. kat opis ni plak asyik ngunyah je keje. tak sedar dh brp byk mkn kan??

IKLAN