MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, December 25, 2008

Waaaa tak sihat

Huwaaaaa!!! Sedihnya. Time cuti gini la aku ni nk demam, muntah segala. Ni semua pasal melantak masak lemak nangka semangkuk la ni. Sebelum ni Ok je, tapi kali ni taktau mana silapnya, terus aku demam. Plan nk gi bercuti pun terpaksa la cancel. Mam Besar tak sihat kan...Bukan setakat nk gi Mersing cancel, nk balik kg pun tak leh, nk ikut geng Subang Impian berpicnic pun tak dapek. Adoiiii... Tapi dah makan ubat semalam, hari ni rasa macam Ok sikit. Dah tak pening sangat. Selera nk makan pun dah datang balik. InsyaAllah nk gi sarapan kat Mak Uda jap lagi ni. Sebelum tu update blog dulu. Hehehe...OK, jom gi sarapan....

3 comments:

Arif Iskandar said...

ehem..ehem..macam ade ape2 je muntah2 pening2 n demam2 nie..hehhehehe..

kalu ade berita gumbire jangan lupa habaq mai nooo...

Fara said...

Hehehe tak da ammie...Salah makan je:p Putra lum ready lg kot nk adik :)

jejaka said...

sama lah mcm adik saya..mungkin cuaca skrg ni kot buat orang banyak tak sihat.

IKLAN