MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, December 18, 2008

Air tangan suamiku

Ni lah hasil kerja tangan suami ku. Alhamdulillah sedap...
Ketam ni rembat masa gi pasar malam hr sabtu. Klu aku yg masak sure aku buat ketam masak lemak cili api. Tu je la yg aku tau, hehehehe. Sayur campur tu biasa la buncis n karot dengan sotong. Sape nk resepi angkat tangan!!! Hehehehe.

4 comments:

ummi said...

Sodap ni Fara... perut tgh lapau ni :P

Fara said...

Meh la rumah. Nnt suh abg masak spesel kt Lin

naz ilyn said...

Salam....

alahai fara awk kena pencen masaklah kalau macam ni... hebat air tangan suami... hehehe. rasa mesti sodap... tengok pun menyelerakan... yummmy.

Fara said...

Pencen masak klu time dia rajin je. Klu tak, hentam je la masak apa pun :)

IKLAN