MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, December 25, 2008

Jom makan

Boleh nampak ke yg paling comel tu...pak lang aku dr Kelantan Yg kiri sekali bertudung hitam, nenek aku. Ibu kpd arwah abah aku
Pakusu, makusu, maklang, paklang, nenek, dan sepupu2 ku semua ni...
Inilah ahli keluarga ku yg tersayang dah sampai...Paklang n maklang ni sebenarnya dari Kota Bharu. Dah lama tak jumpa, so kebetulan paklang bercuti n kami pun tak jadi balik kampung, so dia pun datang la menziarahi kami. Masa raya haji haritu paklang tak dpt cuti sbb cuti anggota PDRM dibekukan sbb Kelate banjir. Ni baru dpt cuti bole la datang menjengok anak buah sorang ni, hehehe. Almaklumla abah aku kan dah takde so bapa2 n mak2 sedara ku ni sume memang ambik berat sgt la...lagipun hanya aku la 1 satunya anak arwah. Walau aku ni dah berkahwin beranak pun diorang ni masih layan aku ni mcm kanak2 riang jugak. Alhamdulillah...syukur dapat keluarga yg terlalu menyayangiku. InsyaAllah paklang klu ada masa kami sampai la ke Kelate ye.

No comments:

IKLAN