MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Saturday, October 18, 2008

Putra lagi...

Si bujang sorang ni...ptg tadi buat hal tak nak tido pulak dia. Tido tengah hari tadi je kejap lepas tu dah tak nak tido dah petang. Nak main je dia. Terpaksa layan papa dengan mama. Papa nak rehat pun tak leh. Nasib baik la papa half day je hari ni. Apa boleh buat...semakin besar, semakin nakal ni...asyik nak panjat2 badan orang je. Pastu minta dukung. Alahai anakku sorang ni. Layan je la!!! suka sangat panjat2 belakang papa panjat la lagi Putra ...sambil tu urut2 skit belakang papa ni :) panjat mama la pulak... ni mata dah layu tapi tak mau tido jugak papa layan je la anak mu itu... sayang anak papa...nape tak mau tido ni?? jom la kita keluar g playground! Last2 keluar pi ronda2 dgn papa...tunggu dia tido, tak mau tido jugak. al kisahnya, mama pun tak dapat le nak g menolong gotong royong kat surau. Pi tunjuk muka je la...Esok kan nak buat Jamuan Hari Raya...esok kita pi makan sudah la.

2 comments:

Ietams said...

lagi best kene treatment khas.. takyah beli kusi urut yg mahal-mahal tu..

Fara said...

tukang urut ni lain skit...klu dia geram di gigitnya.

IKLAN