MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, October 29, 2008

Metrojaya Sale

Hari Isnin lepas sempat la mama ajak papa singgah kt stadium shah alam, Metrojaya Sale tu...orang punya la ramai. memang sale dia ''gila'' pun. Tapi apa kes mama ni jadi ''perak'' pulak. Tak reti nak beli dalam keadaan sesak gitu. Pegang itu tak kena pegang ini tak kena. Nampak sangat tak pernah pegi warehouse sale...hehehe. Tengok kat kaunter bayar pun, masyaAllah manusia...mcm semut. Lagi bertambah pitam la mama. Last2 keluar je la...tak beli apa pun. Putra je dapat sample nestle, isi form dpt gift sudu n bip. OK la tu... Jom balik, nak makan open house rumah Cik Nik plak. Hehehehe...tak abis2 makan je.

4 comments:

Shais said...

lama betul tak ke Metrojaya....tak sanggup nak redah...Takut.

Ietams said...

wahh best ke sale nye tu? nampak hangat jerr

Fara said...

bkn setakat hangat...hangit terus. hahaha...

wada83 said...

hahaha!!!! gilak u ni nina!!!!

IKLAN