MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, January 28, 2014

Saya penggemar ayam potong.

Salam geng.

Tajuk macam apakah...??? Ayam potong??? Alih bahasa sangat kannnn.

Sebenarnya kan, saya ni penggemar western food terutama sekali ayam potong chicken chop. Ada hari-hari tertentu tu kan rasa macam nak makan chicken chop hari-hari. Boleh gitu? Boleh jer kalau boleh masak sendiri kat rumah. Kalau ada followers kat sini yang follow fb saya mesti korang perasan saya selalu upload gambar chicken chop. Kadang tu saudara-mara datang rumah pun kitorang masak kan chicken chop. Lagi best makan kat rumah sebab lagi puas dan jimat :)



 Ini lah rupa chicken chop sentuhan suami saya.
 
Indah pun dah tak sabar nak makan tu.
 
Anak - anak saya kalau nak  makan western mesti nak papa yang masak sebab boleh makan banyak-banyak. Termasuk  lah saya. Hehehe.

Ada sesiapa kat sini nak makan chicken chop? Mai saya buat frozen nanti korang just goreng je :)



No comments:

IKLAN