MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, January 3, 2014

Selamat datang 2014

Salam semua.
Selamat tahun baru 2014. Alhamdulillah masih bernafas di bumi Allah. Entry pertama di tahun baru nak story pasal ape ye? Nak join GA semuanya dah berlalu. Den ketinggalan bas...siput lebih laju daripada broadband ni.  Apa nak buat kan...

Biasanya tahun baru mesti orang tanya azam kan? Encik Azam sangat popular la. Hehehe...sape 2 nama encik suaminya Azam jangan maraaa haa.

Saya pun renew azam jugak tahun ni. Walaupun lebih kepada sambungan azam di tahun-tahun lalu. Hehehe biasa la tu kan. Azam nak jadi lebih baik dan lebih bagus terutama sekali dalam bab mendidik anak-anak dan perhubungan suami isteri. Nak jadi ibu yang terbaik untuk anak-anak dan isteri yang terbaik untuk suami :) Walau hakikatnya memang kita adalah yang terbaik kan...kan...

Kalau pasal bab organizing baaaaaaaaaanyak nak di laksanakan. Terutama sekali open wardrobe yang perlu di beri perhatian serius. Serius!!! semut masuk mesti sesat punya. Haru-biru bilik pakaian ni sebab ia jadi bilik store jugak. Aduhai nanti kalau rajin saya upload gambar tapi risau pulak ada yang tengok nanti pengsan. Hehehehe.

Ruang tamu dah siap cat. Nanti saya up citer ruang tamu saya yang tak seberapa tu inshaAllah kalau kerajinan dan kelajuan datang seiring. Hehehehe. Korang pula apa azam tahun 2014 yang semakin mencabar jiwa dan raga ni?




No comments:

IKLAN