MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, November 20, 2013

Projek susun atur : Tudung

 
 
Salam semua:)
Harini saya nak kongsi susun atur tudung saya. Rasanya ramai dah buat susun atur macam ni kan. Nampak lebih kemas dan cantik. Kaedah "sebelum" tu memang sangat semak dan menyakitkan hati dan mata den.
Korang tengok pun sakit mata kan...?
 
 
Dah la berterabur. Hanger pun carca marba. Adoiiii laaa.
Tak semua tudung saya gantung macam ni sebenarnya. Hanya tudung yang selalu di pakai je, tudung yang jarang di pakai macam layer2 bagai tu saya gantung guna hanger tudung macam kat kedai tu. Nanti - nanti kita cerita ye.
 
p/s : hanger tudung ni saya beli kat Nilai 3.
 

2 comments:

Rizziela said...

yg selepas tu mcm senang ajer nak cari tudung kan

UMIE SUE said...

su tak berpeluang lg nk beli hanger ni

IKLAN