MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, November 19, 2013

Projek susun atur : Laundry area

Projek susun atur pertama dalam blog ni. Ngeee...Nak jugak kan. Dah berjangkit dengan geng2 home organizing pulok. Otai2 sila beri tunjuk ajar ye :)


Laundry Area (kononnya)
 

Beginilah keadaan mesin basuh dan segala pencuci. Saya letakkan bekas yang di beli kat Cosway tu di antara mesin basuh dan peti ais. Bekas 2 tier pull out ni memang muat isi segala macam pencuci yang saya ada. Makin mudah dan senang keje saya. Bagi yang tak de masa nak mendrill mcm encik suami saya tu boleh la cuba kaedah ni. Yang penting tak sakit mata kan. Kemas je.


p/s: Tapi satu hari saya memang nak pasang wall rack jugak untuk sabun-sabun ni. Hehehehe












3 comments:

Rizziela said...

samalah kita.. dah mula berjangkit ..tapi untuk cantik x ada masalah kan

SUHAIDA said...

asal kemas pun tak pe dah kan

bondalesungpipit said...

Good job sis!!!

IKLAN