MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, November 14, 2013

Aku kembali di sini

Assalamualaikum.
Tuan tanah dah kembali. Bersawang berdebu berhabuk sudah blog ku ini. Ya ampun.
Semenjak dua menjak ni rasa malas bebenor nk menghupdate blog ni. Tapi....tapi..blog korang aku rajin terjah dan yg pasti korang memang tak tau pn aku terjah sbb langsung aku tak meninggalkan jejak. Hehehe

Blog Sue suka susunAku Bukan BidadariRumah Comel Kami dan lain-lain. (Letih nak menaip pakai henfon ni). Blog2 korang memang selalu aku singgah tau. Di sebabkan itu jugak lah aku dh berjangkit home organizing dgn korang2 nih.

Nanti aku gagahkan diri ye menghupdate blog kesayangan aku ni sbb aku pn nk berkongsi juga dgn korang. takde benda pun nk kongsi sebenornya saja suka2 je. Hehehe.

Ok sampai jumpa lagi ;)








6 comments:

ummiLIN said...

Fara.... lame benor awok bertape. Miss u dear :)

Fara said...

Miss u too ummiLin :)
Baru kuar dari gua ni. Heheh3

zulieta said...

lama betul bertapa nya ni..
welcome back fara!!

UMIE SUE said...

tenkiu sbb sudi tgok blog sue

Fara said...

zulieta: tq fren. baru keluar dr kepompong ni.

Fara said...

umie sue: welcome:)

IKLAN