MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, September 17, 2010

Saya yang bersalah

Ni gambar anakanda ku masa gi beraya rumah maklang aku di batu 3 Gurun. Ada kisah di sebaliknya....tak boleh nak storymory kt sini. byk hati nak kena jaga. Maklang dan paklang yang dah aku anggap macam mak ayah sendiri. Paklang sangat baik...maklang sangat memahami aku ;)

Putra pulak pegi macam dah biasa padahal ni first time dia jumpa maklang. Hihihi....siap mandi tido bagai kat situ. Aku dah lama tak balik jenguk maklang, sian maklang....tapi tahun ni aku tunaikan janji aku untuk jumpa paklang dan maklang. Gembiranya dorang memang jelas nampak. Berkali-kali paklang pesan, nanti datang lagi kalau balik sini. Jangan risau paklang...;)

Terrkadang aku terfikir....kenapa bila ada insan yang sayang kat aku, selalu aku jauhkan diri. Padahal mereka ikhlas. Apa yang aku takut sebenarnya? Hati siapa yang aku nak jaga sehingga kadang2 hati sendiri yang terluka. Susah nak jawab.... 

Yang penting aku dah jejak kaki kat rumah baru maklang setelah 5 tahun tak jumpa. Kesian maklang...selalu calling aku tanya. Apa salah maklang sampaikan Na jauhkan diri dari maklang. Maklang sedih. Huhuhuhu..... Sekarang maklang dah tahu, maklang takde salah...kami yang bersalah tak jenguk maklang :(



Posted by Picasa

No comments:

IKLAN