MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday, September 5, 2010

Hari ni sudah genap 7 tahun ;)

Salam...

Harus bergerak pantas sebab masa untuk masak akan tiba =)

Entry ringkas jer ni. Nak kabor ke semua...hari ni dh genap 7 tahun kami menjadi suami isteri....peeeeewwwiiiit. Lama dah tu. Dah melepasi 5 tahun baru terasa betul2 kenal siapa pasangan kita, siapa diri kita. Tapi kan terasa begitu cepatnya masa...Umur pn dh semakin tua ;(

dah 7 tahun ker? Dia tanya aku mcm tu...

Ye la bang.....7 tahun dah la. kita kawin tahun berapa....? Aik sejak bila xpandai kira ni.

Ermmm rasa mcm baru je. (alasan sebab lupa tarikh akad nikah...)



Oh saya pn terasa mcm baru =). Alhamdulillah.

Lepas ni rasa nk wat entry jiwang2....sesapa yg nak baca harap sediakan payung sebelum hujan baldi  yer.

Ku godek2 xjumpa plak gambar akad nikah....terjumpa yg ini aje...



4 comments:

Ietams said...

happy anniversary..
wahh! sudah 7 tahun.
mesti rase caye macam tak cayer je kan..

cik selamah kundang said...

fewit.kurus tu zaman dulu

Joe's Babe said...

alhamdulillah. selamat ulang tahun. semoga perkahwinan fara bahagia ke anak cucu cicit piut. :D

Fara said...

ieta: mmg rasa xcya. cepatnya masa....

cik selamah : ai menten u....sila jgn jelezzz yer ;p

tq ;)

IKLAN