MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Monday, April 26, 2010

Nak tengok apa hadiah Putra?



Oh Putra dapat hadiah daripada maktok...mama jugak tak dapat apa-apa. Huhuhuhu...statement ni kalau mak tok dengan papa baca sure mama kena belasah. Dapat...tapi dah habis. Huhuhu...bagi la lagi ;)

Kawan-kawan nak tengok tak?
Ni la hadiah Putra....

tak sempat sampai rumah...dalam kete pun dah naik


Cantik tak? Ni la motor kesayangan Putra. Mama nak ambik yang kecik je...tapi dah maktok bagi lebih. Dapat la besar sikit. Sekarang ni Putra dah pandai bawa motor tau. Masa baru beli tu je tak berapa pandai sangat. Papa kata nnt kena beli safety helmet la...hihihi. Bukan apa, takut langgar dinding. Rumah kita kan kecik je.

  • notakaki: ruang tamu penuh dengan mainan Putra je. mama hari2 letih nak mengemas

2 comments:

Ietams said...

putra mcm anak saya la.. mase 1st² beli beskal.. terus naik dlm kerete.. ke excited an

Fara said...

gitu la budak2...excited sgt.

IKLAN