MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Monday, April 19, 2010

Mama putra punya hal




Assalamualaikum....
Rasa nak nyanyi lagu ni ....
" Kebizian melanda di dalam hidupku, dapat kah ku cari tenang..." Begitu la rasanya hidup aku sekarang. Walaupun lebih bizi tapi senang dan menang. Hahahaha...Bukan apa sekarang ni, macam yang korang tahu...aku kan dah mula buat bisnes online sikit2. Sebenarnya kedai alam maya ni pun aku ada yang tak sempat nak upload gambar. Baru je loading barang hari ni...ada dah member yang call tak sabar2 nak tengok handbag baru. Erm...tapi tu lah rezeki namanya. Hujung minggu ni terpaksa loading lagi handbag baru. Alhamdulillah...sambutan daripada kawan2 terdekat memang bagus. Korang dah tengok ke kat sana? Kalau ada yang berkenan rojer je aku. Jangan malu2.

Bukan setakat kedai alam maya nak jaga...kedai alam nyata pun nak kena tolong2 jugak kan. Mak aku je kekadang dia pun penat. Lagi pulak kedai di alam nyata ni bukan je ada handbag dengan purse, tapi ada baju, legging, belt...macam-macam lah. Lagi la pening kepala aku nak tengok stock, nak kira itu, ini. Sebab tu lah hujung bulan ni aku nak balik hantar stock untuk mak aku. Penat...Nasib baik dapat suami yang memang faham minat isteri ni.

Kekadang terfikir...jadi anak tunggal ni memang letih tapi berbaloi. Walaupun berbaloi tapi penat. Macam mana tu? Sape nak tolong jawab?

  • notakaki: Putra...bila nak dapat adik? Ke akan jadi tunggal mcm mama dia jugak?


2 comments:

ietams said...

wahh.. sudah berbisnes..
fara, upload la gambar belt.. mcm berminat..

Fara said...

blum sompat nk ambik gambo...sabo ye.

IKLAN