MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, February 2, 2010

Pengumuman....

Ewah...tajuk macam nak buat pengumuman penting untuk semua. Padahal untuk diri sendiri jer. Apakah itu? Hahaha...Sebenarnya, aktiviti membasuh secara manual telah tamat. Dalam erti kata lain, "kami" dah dapat mesin basuh. Yer...mesin basuh baru lagi. Baru je sampai petang semalam dan secara rasminya saya telah mencubanya malam tadi. Hasilnya....? Mesti lah sangat berpuas hati. Alhamdulillah, dah tak payah risau lagi nak sakit-sakit badan basuh kain. Kan betul kata saya...kalau kita terima dan redha dengan dugaan Allah, pasti ada hikmah dan jalan di sebalik kejadian. Macam kes saya ni, mesin basuh saya tu memang dah lama seusia perkahwinan kami. Tapi masih berfungsi dengan baik dan tak pernah bercadang pun nk upgrade mesin basuh ni. Tapi dah takdir kami dapat mesin basuh baru. Syukur la kan.
  • notakaki: :) Panasonic 6.2kg.

6 comments:

Siti @ nurie said...

he he he..mncari gak eh....hik hik hik..mesin basuh or brg elektrik, kalau pndai jaga, tahan lama juga..

Ena said...

Tahniah!!..
pasni dah x yah sakit2 pinggang lg kan!.. tp ena tetap ader sesi manual sbb baju kijer ena basuh hand wash saje.. :)

cik selamah kundang said...

tahniah.method elakkan beli mesin urut.haha

Fara said...

siti: tu la mesin basuh fara siap berselimut tu yg tahan sampai 6-7 tahun tu.

Fara said...

ena: fara baju keje pn basuh tgn jugak...yg lain2 tu x tahan la nk basuh manual

Fara said...

cik selamah hangit: tau xpe. klu tak beli mesin aku plak kena jadi tukang urut, dh satu hal.

IKLAN