MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, January 29, 2010

Syukran

Alhamdulillah...pagi jumaat yang mulia ni dapat berita baik. Memang dah rezeki kami. Syukur sangat tak sangka dapat gaji + bonus + angpao lagi ;) Sungguh tak sangka...sebanyak itu. Betul la kata BFF saya, setiap dugaan yang Allah bagi itu, pasti ada rahmat. Terima dan redha dengan hati yang tenang.

Perancangan seterusnya...? Kena balik petang ni discuss dengan Mr Hubby dan Putra. Apa nak buat dengan rezeki ini. Yang pasti akan ke akaun ASB (ini paling penting...) Untuk insan-insan yang penting dalam hidup saya insyaAllah saya tak lupa.

  • notakaki: planning nk gi mana yer? any idea?

6 comments:

Ena said...

Alhamdulillah.. bestnyer dpt bonus camtu.. memg rezeki betul la fara..

Siti @ nurie said...

wah..bestnyer...rezeki berpijak-pijak tu..betul2, 1st skali kene ketpikan utk saving dulu,,,

Fara said...

ena: alhamdulillah...mmg x sangka betul. rasa malu plk dgn bos bg byk mcm tu. ye la awak keje main2 je kan...hihihi

Fara said...

siti: alhamdulillah...rezeki Putra. simpan pn unt dia jugak

Ietams said...

alhamdulillah,
rezki tahun baru..

hajarus said...

wah... bestnyer.. Alhamdulillah rezeki tuh fara...

IKLAN