MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Wednesday, April 8, 2009

Kenduri

isi minyak dulu...
Hari Sabtu...pegi kenduri kawen kat Pandamaran. Anak buah jiran mama aku kawen...Cam ner tu??? Cik Su ni asalnya org Pandamaran, kawen dgn org Kedah n duk berjiran dgn rumah mama aku kat sana. Faham ker?? Kiranya aku pn kenal la dia, sbb kalau aku balik kampung for sure duk melepak cicah garam belacan bawah pokok pelam atas tar. Biasa la rumah taman...pokok apa yg ada. Pokok bunga ada la :) Putra punya seronok kat rumah kenduri tak hengat!! Sibuk nak panjat pelamin la...nak ambil bunga telur la. Macam2 hal la dia tu. Penat mama tau. Dari Pandamaran terus ke Pulau Indah. Rumah sedara aku. Dah lama tak datang rumah dia. Asyik dia je dtg rmh kita:)

4 comments:

joegrimjow said...

penat klu kenyang xpe

naz ilyn said...

salam...
amboi... seronok putra dengan mamanya... gi jenjalan.

p/s: fara akak dah jawab tag fara... dah lupalah tu tag yang mane satu... hihihi sebab dah lama sangat.

Fara said...

joe...kenyang pn dh lapar balik duk mengejar si putra

kak nazilyn...hihihi mmg dh lupa pn. yg mn yek?

Ietams said...

seronoknye

IKLAN