MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday, April 19, 2009

Berehat

Salam buat semua... Minta maaf ler sebab tak sempat nak singgah ke "rumah" korang dan meninggalkan jejak. Ni nak update entry pun malassss. Maklumlah, sejak besday ku hr tu asyik berjalan sana - sini. Dengan aktiviti kat Subang Impian ni yang macam-macam. Pertandingan bola tampar antara blok la...latihan bola jaring la...main badminton la...bergossip di bawah pokok laaa...dan macam-macam lagi la. Ha! hujung minggu ni meeting pemilihan AJK dan Pengurusan baru Persatuan Penduduk pulak. InsyaAllah bila dah lapang...pasti aku duk tercongok depan laptop ni mengupdate dan menjelajah ke semua "rumah". Dan membayar hutang tag juga kalau ada... Oleh itu...aku mengumumkan akan berehat sebentar dari alam maya ni kerana byk keje di alam nyata. Waaaaa....kawan2 jgn lupakan aku tau!!!

4 comments:

~ As ~ said...

wah dalam takde masa tu sempat jg tukar banner, ke aku yg baru perasan?

::Umi Sufira:: said...

Gonna miss yer..:)

Ietams said...

betul sebuknye tu

Fara said...

ko mmg tau As...mata tu tajam je. Nampak je apa yg baru yek. Hihihi...

Yeah...sebuk yg teramat sgt. ni pn sakit tgn lg sbb men badminton ptg smlm

Miss me alwayz ya!!! :)

IKLAN