MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, September 2, 2014

Cuti Merdeka - Cerita hari Sabtu...Makan kenduri

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

Harini baru mula kerja lepas cuti 3 hari. Lemau ke? Eh eh jangan la gitu. Saya SAHM ni pun pagi-pagi lagi dah punch card tau. Lebih awal daripada biasa. Malam tadi dah terbayang-bayang apa yang nak kena buat harini. Kain baju menimbun, rumah nak kena dobi dari dalam sampai ke luar. Cuti asyik berjalan je kan.

Korang pergi mana masa cuti merdeka tu? Kitorang memang padat sendat dan mampat program selama 3 hari tu. Hahahahaha. Bermula hari sabtu. Ada kenduri kawin kat Rawang Perdana. Majlis adik kawan sekolah rendah saya. Kawan sejak zaman kanak-kanak, budak-budak sampai lah jadi mak budak. Kami masih rapat dan selalu keep in touch. Alhamdulillah.





 Tara...3 dara pinggitan.
 Hehehehehe....Yang sorang tu masih single n available gitu. 


Best kenduri adik kawan saya ni tau. Pengantin dia subhanallah cantik, comel dan mentup aurat. Pertama kali dalam hidup saya dapat tengok pengantin yang sangat awesome ni. Mekap biasa-biasa je. Baju pun tak over sangat sampaikan saya tercari-cari mana pengantinnya. Tak la pulak saya nak ambik gambar pengantin sebab sibuk duk bercerita dengan kawan-kawan ni. Terlupa la pulak. Haihhh

Majlis haritu meraikan 2 pasang pengantin. Salah sorang adik kawan saya ni kahwin dengan anak Pak Tam Katering. Sesapa yang duk area Selayang tu mesti tau katering ni kan. Makanan pun superb best, alhamdulillah.

Lagi satu yang best pasal majlis tu ialah dorang buat kat surau. Surau Nur Ikhwan Rawang Perdana. Bila azan je kitorang g masuk surau solat. Dapat jugak berjemaah. Lepas tu sambung sembang2 makan2 balik. Hehehehe bestkan. Tu yang jadi ralit dan rasa selesa tu. Memang puas la. 

Last but not least. Layan lagi gambar kami. Hehehehe


Doakan persahabatan ini kekal ke hujung hayat, ameen. 

Daaaaa....bersambung cerita hari Ahad pulak nanti.

No comments:

IKLAN