MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, May 2, 2014

Susun atur : Pakaian Suami

Assalam semua. Hai hai hai cik puan tuan tanah kembali.
Harini nk tunjuk kat u oll cemana sy susun atur baju incik suami. Apa yang pasti...uolls punya lebih cantik kemas dan terbaik drp sy. Just nk share je. Kata sharing is caring, tak gitu?





Begini lah keadaan nya. Semua baju incik suami saya gantung. Saya susun ikut jenis kemeja, t shirt berkolar, warna, dan baju kerja. Seluar pun saya gantung jugak. Seluar sukan dan kain pelikat saya lipat dan susun macam biasa. Stokin dan seluar kecik saya masukkan dalam bekas supaya tak berterabur.

Apa yang penting tersusun dan senang nak cari.
Sekian.

1 comment:

cemomoi said...

senang mata memandang

IKLAN