MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Monday, November 7, 2011

Tambah koleksi

Tambah lagi, lagi, dan lagi...
Kalau dah minat jangan cakap apa la yer.
Pantang berkenan sambar terus.
  •  


































  •  

Hahaha...FM jer. Kan dah cakap, memang dah terminat dgn hobi ni. Asal jumpa yg berkenan di hati rembat je la. En Lovey Dovey pun geleng kepala. Tak leh buat apa dah. Nasib baik dia tak bagi lekat kt depan fridge kalau tak, mau penuh sampai ke kaki ;) Dia bagi ruang tepi secotet je untuk aku berhobi-hobian.

Nanti aku tayang lagi FM terbaru yg aku order. Hihihihi....Makcik aku pun sekepala dgn aku, apa lagi...sakan la order, hihihihi.

Ok Chawww dulu. Niat nak buat kek gula hangus dah ke laut.

4 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun suka kumpul FM ni, tambah2 kalo ada kengkwn yg baru balik dari oversea, dpt byk FM yg cantik2..hehehehe

Ietams said...

comey betul cili tu..

Fara said...

mamasyaza: betul betul betul...suka sangat. tp fara setakat ni blum ada yg obersea lagi. huhuuhu

Fara said...

ieta: cili tu klu sesak2 nk buat sambal belacan petik je. hihihihi

IKLAN