MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday, October 30, 2011

Hobi terbaru saya

Psttt....
Sini la, ai nak story mory sikit.
Ai ada hobi baru uolls.
Baru je berjinak-jinak merpati
Terjebak pun sebab nak menutupi kelemahan yang ada.
Biasala barang bila dah lama banyak kelemahannya
Walaupun sebenarnya kelemahan itu dilakukan dgn sengaja.


Ini lah peti ais kat rumah ai.
Mampu pakai yang kecik jer.
Ini pun dah seusia perkahwinan kami
Mau dekat2 8 tahun lebih dia berkhidmat dengan cemerlang.

Segala jeragat, jerawat dan kekurangan rupa paras tu gara2 tuan dia la.
Bukan ai...tapi en Lovey Dovey ai.
Dia kalau bab tampal menampal ni memang lajuuuu.
Segalanya nk di tampal.
Kalu kita beli buah epal ke oren ke, kan ada stiker kecik tu, itu pn di tampalnya.

Itulah nasibnya peti ais ai.
Nak mencantikkan balik rupanya
Tu yang menyebabkan ai terjebak....dan jatuh chenta dengan
FRIDGE MAGNET

Beginilah rupanya....
Cantik kan?
Bukan budak yang buat peace tu...
Dak tu menyibuk jer. Hihihihi....

Sambung balik citer fridge magnet.

Pastu kan, sejak ai balik dari Langkawi
Muncung ai buleh buat sangkut baju uolls
Hakhakhakhak....

Taknak citer panjang laaa.....



Tetiba jadi peti ais baru.
Magik ek?
En.Lovey Dovey nak  pujuk la tu.

Sudahnya fridge magnet ai tu ai tampal kat tepi.
Boleh la kan...
Tapi ai masih chenta sama fridge magnet
Cinta bangat!!!

Panjang ek story ai tadi kata sikit je.
Hihihihi...
Bukan ape, saja nak bgtau
Kalau korang ada jumpa fridge magnet yg cantik2 bgtau la.
Belikan untuk ai pun cantek jugak ;)

** Putra pun pantang nampak fridge magnet yg dia berkenan mesti minta beli. Terjebak dgn mamanya jugak**

2 comments:

MrS. F!zA said...

yihhhhaaa..kitorg berdua pon pencita FM..

Fara said...

Fiza: cantekkk ada geng:)

IKLAN