MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Tuesday, July 27, 2010

Season 4 - Cute funny eating baby




Salam...
Kali pertama ni mama nak join contest. Setakat ni, inilah gambar yang paling lucu dan comel Putra tengah makan yang mama ada. Makan aiskrim ye kawan-kawan. Sila buka mulut besar-besar yer...hihihi. Ada macam gaya pegang micropon nak nyanyi pun adakan?


Nama : Muhammad Darwisy Shahputra bin Suhaimin
Umur : 2 tahun 6 bulan

Korang pun jom lah meriahkan contest ni....Boleh jugak klik di sini (peganjur kedua)
Lagi ramai lagi meriah...
 Mama memang teringin sangat nak menang kerana hadiahnya yang sangat menarik....apakah itu? Hadiahnya ialah......
" GRAND PRIZE FOR FINALE SEASON IS 3D2N FULL PACKAGE @ REDANG/LANGKAWI ISLAND & 70PCS 4R SIZE PHOTO SPONSORED BY MALINASIAM.COM" 

 Hadiah di taja oleh : http://damiaqish.blogspot.com/

3 comments:

Ietams said...

macam ade potensi nak menang je gamba ni..

Fara said...

ita: insyaAllah klu ada rejeki...;)

[-suziey-] said...

salam review..ok checked and apprved..

good luck n thanks for joining:)

IKLAN