MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, November 17, 2011

Terima kasih banyak

Salam.....

Aritu dah kata babai kan.

Masa tu tgh merajuk sebenarnya.

Dgn sape lagi, dgn blogspot ler.

Malas ar nak citer pjg.



Tapi memang ada niat pun nak tukar domain.

Dah try buat wordpress, tapi rasa kureng la.

Maybe dah lama kot dgn blogspot ni.

Dah terbiasa.



Jadi hasrat nak tutup dibatalkan.

Hanya tukar domain.

Ok ler kan....

Terima kasih la kat korang yang sudi lagi singgah belog tak seberapa ni.

Lepas ni cari kat SINI yer



kat SINI tau!!!




Sunday, November 13, 2011

Terima kasih daun keladi

Salam...
Kawan-kawan ku sekalian.
Aku nak buat satu pengumuman penting.
Penting bagi aku, mungkin langsung tak penting bg korang.
Kalau tak penting sila tekan X di atas sana skg. Terima kasih.


Mulai hari ini aku akan kata...


kepada blog kesayangan aku ini.

Kenapa?
Mengapa?

.......................rahsia........................

:tiadajawapan:

Nantikan pengumuman seterusnya.
Terima kasih.Terima kasih. Terima kasih.



Saturday, November 12, 2011

Jalan-jalan ke mana?

Salam semua...
Jumaat tadi kitorang jenjalan ke Kuala Selangor.
Dah lama tak lalu ke sana sejak arwah atok takde.
Saja bawa anak2 gi Bukit Malawati.
Tapi tak sempat singgah Taman Alam sebab kejar ke solat jumaat.
Timing tak betul....

Gambar snap dari dalam kete.
Pantulan beg merah pun nampak :)

Layan je la...........
Gini la jadinya bila nak berjalan takde plan
Kuar gi sarapan tetiba merayau ke lain.
Tu papa dah siap solat.
Lepas ni nak kemana pulak??

Indah baru bangun tido.

Gambar kat Kuala Selangor kat kamera. Lenkali upload yer.
Gambar2 kat atas nun guna henpon buruks jer.

Keluar dari pagi sampai rumah malam. Letih...
^____^
Esok2 ai sambung story ye.
Ni pun penat lagi.
Tadi siang jenjalan lagi.
Sampai rumah pun dah dekat2 maghrib.

Friday, November 11, 2011

Jumaat yang indah dgn tarikh yang cantik


Salam jumaat yang indah geng!!!
Hari ni tarikh yang cantik kan?
11.11.11
Mesti ramai yang buat keputusan berkahwin dan keputusan2 penting harini.
Bff saya juga kononnya nakkan tarikh harini unt czer baby ketiga yang juga 1st boboi dlm family dia.
Tapi tak dapat....:(
Doktor nak dia keluar awal....takpe la Cek Ah, janji sumenya selamat.

Saya???
Macam biasa hari yang indah ker, tarikh yang cantik ker, saya macam ni lah juga.
Meneruskan kehidupan seperti biasa.
Belum sempat plan apa2 yang best unt harini dgn En Lovey Dovey saya.
Mungkin akan bawa anak2 jalan2, makan2 area KL ni je kot :)
Kebetulan En Lovey Dovey off day harini :)

Korang macam mana?
Buat yang terbaik untuk hari anda!
Kalau nak buat azam, atau perubahan pun OK gak tarikh ni.
Tak payah tunggu tahun baru.....boleh cam tu?

Ok daaaaaaaa



Thursday, November 10, 2011

Cubaan merampas

Cubaan merampas apakah ittew???
Takhta ku sebagai Mem Besau dalam rumah ni la.
Hihihihi....tidak laaaaaa.

Anakanda sorang ni dah pandai berebut lappy dgn mama yer puan2.
"Mama tepi abang nak belajar...mama tu asyik pesbuk je"
Ha ambik ko kena sebijik.
Mengalah la mama ni.
Tapi dalam hati.....aduiiiiii.



Di petang hari raya haji



Kesian mama tgk duduk kat lantai sejuk, ubah lappy masuk bilik dia.
Kasi meja, kasi chair.
Lagi la...3-4 jam duk mengadap lappy mama.

Bilik berserabut...
Belum sempat nk 5S.
(alasan!!!)

Sudahnya...mama meluahkan isi hati.
Soklan yang sama papa bidas.
Boleh ke tolak incometax??
^___^

agak2 ada harapan ker?
*berangan jap*

IKLAN