MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Monday, March 13, 2017

Bismillah
Assalamualaikum

Akhir2 ni sy perasan selera makan macam badang
Nak diet dari 6 tahun lepas lagi tak jugak aku diet
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Pernah tau berat badan naik sampai 57.5kg kawwww!!!
Sy ni jenis yg rendang tak berbuah...kalau berat mcm tu memang ayam katik la jawabnya.
BMI memang menunjukkan obesiti kot...hahaha
Obesiti tak obesiti 
My hobbies are breakfast, lunch, and dinner...bole tambah lagi supper ๐Ÿ˜…

Tapi nasib baik berat badan ni jenis cepat naik cepat turun.
Sekarang ni kira kategori normal nk cecah ke obesiti jugak la
Lagi2 selera mcm hulk
Tak tau la kenapa
Mungkin ada bersangkut-paut dengan hormon kot
Hormon memang tengah ting tong sejak 4-5 bulan ni
Aduhai...

Takpe la kita tunggu je nanti
Kalau ada rezeki ada la....kalau tak de pun redha dah ni.
Sungguh
Tanpa redha Mu aku sakit
Menahan rasa pedihnya berdosa
Berikan sinar dalam hatiku
Saat bila Engkau terima ampunan ku
Eh lirik lagu la pulak
๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜



No comments:

IKLAN