MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Friday, May 20, 2016

Cerita Tentang Muka

Bismillah
Assalamualaikum

Harini kan nk cerita pasal muka. 
Sebab nya muka ialah perkara pertama yg orang pandang.

Kisahnya bermula masa balik kenduri sepupu di kampung awal bulan tadi. 
Kalau kenduri - kendara ni memang saudara-mara yg dah lama tak jumpa berkumpul.
Masa tu terjumpa lah dengan sepupu yg dah laaaaama sangat tak jumpa.
Muka dia penuh jerawat halus dengan kulit kusam.
Kesian sangat kat dia.
Nampak macam tak bersemangat, nampak dia mcm kurang yakin.
Masa tu kita borak biasa2 je la hal masing2 byk la nk bercerita.

Lepas 2 hari kitorang pun balik KL
Tiba-tiba dia wasap.
"Kak Nina...org nk tanya muka pakai apa, nampak cerah bersih ja.."
Saya jawab..."pakai sabun pencuci ******..."
Baru je pakai dalam sebulan Alhamdulillah nampak la beza sikit.
**** nak cuba ka? Kalau nak nnt kak Nina pos "
Dia balas.."nak la. da mcm2 produk tak menjadi lagi"
Saya jawab..."Sabun ni kalau pakai muka rasa bersih...licin ja. Dulu muka kak Nina pun kusam kan. Pastu kulit berbelak dengan tak sekata lagi. Ingat tak?"

Hahaha memang tak boleh ingat waktu tu. Terasa sangat la malu. Sekarang ni Alhamdulillah. Dengan izin Allah.

Saya pun bagi la dia free sample sabun tu. Tengah tunggu feedback dari dia mcm mana. Kawan2 pun kalau ada masalah kulit kusam, jerawat, berminyak dan lain2 bole whatsapp saya sekarang 0192843010. Bole add friend saya jugak kat fb Farra El Zahra kita sembang2. 

No comments:

IKLAN