MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, October 30, 2014

Rahsia kulit wajah saya gebu gebas cerah berseri

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

Harini nak cerita pasal diri sendiri.
Pada zaman dolu2 kulit wajah saya memang hancus
Bukan sikit2 hancus tapi memang sangat teruk
Muka saya jenis yang tak ada jerawat tapiiiiiii
Masalah kulit muka tak sekata
Memang super duper teruk la
Nak keluar pun malu sampai kena tempek bedak banyak2
Betapa la saya sangat stress.

Korang tak caya?
Meh saya tunjukkan muka saya suatu masa dahulu.




Waaaaaa....
Rasa nak nangis tengok wajah sendiri
Ni tahun 2011 klu tak salah saya
Sangat kusam dan teruk kan
Jerawat takde tapi kulit tak sekata dan nampak sangat la tak bermaya

Ni lagi satu gambar
Korang telek la sepuasnya
Memang teruk!!!
Kusam !!!
 
 
Tapi...
Tu semua dulu.
Saya yang dulu bukan lah yang sekarang
 
 

 
Alhamdulillah
Taraaaaaa
Lain tak lain tak?
Alaaaaaa
Ni Camera 360 la
Betul!!!
Memang yg ni sy guna Camera 360 Effect
 
 
 
 
Cuba bezakan gambar yang ni dengan yang atas
Ada beza tak?
Yang ni 100% original
No edit no effect
 
 
Susah nak bezakan?
Meh saya tunjuk
 Kiri - No effect atau edit
Kanan - Camera 360 Effect


Sekarang saya dah tak malu lagi.
Kulit dah ok
Cerah sekata
Alhamdulillah
Nak keluar rumah tak payah nak susah2 tempek bedak tebal seinci kata orang
Tangkap gambar tak guna effect pun dah comei
Kawan2 yang rapat dengan saya memang tegur sebab perubahan ni
Dan diorang pun join sekaki nak cantik
Hehehehe

Saya tak kedekut.
Saya share apa yang saya guna
Korang yang rasa nak kulit mulus gebu gebas meh kita pm
Nak respon laju2 korang wasap je 0192843010



p/s: Yang baik2 kita kongsi bersama






3 comments:

ummiLIN said...

Ala Fara... tulih je la awak punya rahsia gebu gebas tu. Nak tau jugak. Awak kn baik, hihi

ummiLIN said...

Ala Fara... tulih je la awak punya rahsia gebu gebas tu. Nak tau jugak. Awak kn baik, hihi

Fara said...

Hehehe...inshaAllah nnt sy share ye.

IKLAN