MY EVERYTHING

Lilypie Kids Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers

SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Thursday, March 4, 2010

Idaman Putra

Susah payah mama mencari keinginan si bujang sorang ni. Merata tempat tawaf tapi tak jumpa. Di Care4 je yang ada. Kalau ada pun kat The Store Sg Buloh tu...yang besar punya, tak padan pulak dengan tuan. Beg BEN10 idaman Putra dah dapat. Kecik lagi dah pandai BEN10. Mahai pulak tu...cenonet je beg nya RM17.90. Kasut BEN 10, beg BEN10, mainan BEN10,baju BEN10 je tak de saiz lagi. Haish!!!
  • notakaki: asyik menggalas beg dia je keje nya

4 comments:

cik selamah kundang said...

mak dia nk ben apa?

Fara said...

cik selamah: mak dia benteng la....klu tak kempis poket tau

Ietams said...

sebijik beg haziq la..
boleh la putra geng dgn haziq

Fara said...

ITA : hahaha geng la tu. BEN 10 je dia nak

IKLAN